شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق

تولید کننده انواع قفسه و سیستم های قفسه بندی و قفسه فروشگاهی و قفسه انبار در کشور

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق

تولید کننده انواع قفسه و سیستم های قفسه بندی و قفسه فروشگاهی و قفسه انبار در کشور

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق در سال 1381 توسط جمعی از مدیران ارشد فعلی تاسیس و کار خود را با ارزیابی بازارو ایجاد فرایند تولید آغاز کرد. با بسط و توسعه فعالیت‌ها و ارائه خدمات تخصصی امروز شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق سازمانی حرفه‌ای در زمینه امور مهندسی و اجرای انواع پروژه‌های قفسه فروشگاهی و قفسه انباری به روش‌های نوین است و پروژه‌های متعددی را در سراسر کشور اجرا کرده یادر دست اجرا دارد.

  • ۰
  • ۰

رادان صنعت شرق یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های قفسه فروشگاهی Store shelves ، تجهیزات و قفسه فروشگاهی هایپرمارکت ، تجهیزات و قفسه فروشگاهی زنجیره ای ، قفسه فروشگاهی سوپرمارکتی با کیفیتی متمایز می باشد. محصولات در چند فاز طراحی شده و درمرور زمان با بازخورد رضایت مشتریان بهبود یافته اند. توفیق ما در تجارت ،رابطه مستقیم با نحوه ارائه محصولات و خدمات به مشتریان دارد از این رو رادان صنعت مفتخر است که بعنوان پیشتاز بین المللی در  صنعت قفسه فروشگاهی و هایپرمارکت بشمار می رود. ما بر این باوریم که با فعالیت متقابل با مشتریان قادریم خواسته آنها را به بهترین نحو عملی نماییم. پس از مشورت و نظر خواهی از مشتریان، گروه طراحی و مهندسی نتایج مطلوب ممکن را اماده ارائه به مشتریان می کنند که این نتایج وجه تمایز ما با دیگر رقباست. مشتریان قفسه فروشگاهی ما شامل بسیاری از برندهای بزرگ و معتبر دنیا در زمینه فروشگاههای زنجیره ای ، فروشگاهها و سوپرمارکتها هستند که تمامی آنها بر کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد قفسه فروشگاهی ما تکیه دارند. گستره محصولات قفسه فروشگاهی ما طیف وسیعی از نیازهای قفسه بندی و تجهیزات فروشگاهی از قبیل قفسه فروشگاهی ، رگال فروشگاهی ، کانتر ، صندوق فروشگاهی ، میز صندوق و ... را پوشش می دهند بدین ترتیب با به کار گیری قفسه فروشگاهی ما در محیط فروشگاهی امکان نمایش زیبای محصولات شما از نان گرفته تا منسوجات خانگی فراهم می گردد .

رادان صنعت تولید کننده انواع قفسه فروشگاهی همچون قفسه فروشگاهی سبک ، قفسه فروشگاهی سنگین ، قفسه فروشگاهی گرد ، قفسه فروشگاهی یک طرفه ، قفسه فروشگاهی دو طرفه ، قفسه فروشگاهی دنا و... با بهترین کیفیت ، مناسب ترین قیمت  و ابعاد سفارشی... در خدمت شماست .


جهت مشاهده محصولات قفسه فروشگاهی رادان صنعت شرق کلیک کنید

  • ۹۵/۰۴/۲۹
  • رادان صنعت شرق رادان صنعت شرق